Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Egyre több marketinges tanulja meg a saját kárán, hogy a SEO nem elég. A retargeting nem elég. A legújabb szoftver nem elég. Ezek kiváló eszközök, de önmagukban nem növelnek árbevételt.
És ha az oldalad nem meggyőző, akkor a kampányod megbukik. A jó landing page-en minden elemnek célja van. Minden elemről tudod, hogy mit akarsz vele elérni.
Ehhez ismerned kell a célcsoportod. És még fontosabb, hogy ismerned kell, hogy hogyan készíts el egy olyan oldalt, ahol a legutolsó névelőcske és a legkisebb pixel is a konverzióra van kihegyezve.
Olyan headline-t kell írnod, ami a látogatóidat érzelmileg megfogja... és egyértelművé teszi, hogy az ajánlatod micsoda és miért jó nekik.
Olyan listát kell írnod, ami a terméked minden funkcióját kézzelfogható előnyökre fordítja le.
Olyan CTA-t kell készítened, ami mágnesként vonzza a kattintást.
Olyan ajánlatot kell összeraknod, ami visszautasíthatatlan.
Olyan színeket kell használnod, ami a célcsoportodnál a megfelelő érzelmeket váltja ki... miközben passzol az ajánlatodhoz és a cégedhez.
Olyan felépítést kell választanod, ami a konverziódhoz illik. Nem lehet túl rövid. Nem lehet túl hosszú. Nem lehet túl egyszerű. Nem lehet túl komplex. Tökéletesnek kell lennie.
Ezt fogod lépésről lépésre megtanulni a tréningen.
Bővebb információ itt.