Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Sziget és Bánkitó: brandépítés a magyar fesztiválpiacon
A májusi meetupon az idén 25 éves Sziget Fesztivál és a 2009 óta minden évben megrendezett, egyre növekvő Bánkitó Fesztivál vezetői beszélnek a fesztiválok márkaépítéséről, kommunikációjáról. A kerekasztal beszélgetésen kiderül, hogyan épül fel a nulláról egy ilyen rendezvény, és mitől lesz népszerű, sikeres termék. A résztvevők a következő kérdésekre is választ kapnak: Versenytársnak tekinthetők-e a gigafesztiválok és a kisebb, alternatív fesztiválok? Mi határozza meg az arculatot? Szponzorokra, vagy minél több jegyeladásra érdemes gyúrni a növekedéshez? Mik 2017-ben a leghatékonyabb marketingeszközök egy fesztivál reklámozására?
Májusi meetupunk vendégei:
- Kádár Tamás, a Sziget Kft. cégvezetője
- Schönberger Ádám, a Bánkitó Fesztivál főszervezője
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Itt lehet regisztrálni: https://goo.gl/Fff4Qw
2017. május 24. szerda
17:30, kezdés: 18:00
Kuplung - 1061 Budapest, Király u. 46.