Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Mit gondolnál arról a szakemberről, aki egy konferencián pink névjegykártyát osztogat? Vajon pozitív üzenete lenne számodra egy „Hogyan lehetsz kiegyensúlyozott?” című blognak szürke vagy fekete designban? A szavak és a képek mellett a színek is sok mindenről árulkodhatnak. Most megmutatjuk, hogy melyik mit sugall!
Erős, mint a chili - A piros izgalmas, tettre ösztönző és figyelemfelhívó, ezért is használják olyan gyakran leárazásoknál. Mivel fokozza az étvágyat, kiváló választás egy gasztronómiai bloghoz, előadás prezentációjához. Az egészségügyi cégek azonban inkább kerülik, hacsak nem akarják, hogy pácienseik véres beavatkozásokra asszociáljanak.
A bolygónk színe - Elkötelezettség, megbízhatóság, intelligencia - ezeket a fogalmakat társítják a kékhez. Nem véletlen, hogy előszeretettel használják informatikai és tanácsadó cégek, valamint bankok és biztosító társaságok.
A természet koronája - A hűsítő, zöld lombok harmóniát és nyugalmat árasztanak. Ez a szín az egészséget és megújulást szimbolizálja. A környezettudatos vállalkozások és a fenntartható fejlődést támogató projektek kedvenc árnyalata.
Napfény és limonádé - A sárga a nyár színe. Maga az optimizmus, a jókedv és a fiatalos lendület. Ösztönzi a kommunikációt és kreativitásra inspirál. Talán ezek miatt uralja sok fesztiválnak a plakátját.
Édes vattacukor - A rózsaszín egyértelműen a csajok színe. Szépségápolási weboldalak, női magazinok legtöbbször babarózsaszínben és pinkben pompáznak. Mivel erősíti a cukor iránti vágyat, ez a cukrászdák és édességboltok titkos fegyvere is.
Bűvös indigó - Ez a különleges kékes-lilás szín a titokzatosságot testesíti meg. Emellett a lilát gyakran hozzák összefüggésbe a luxussal. . A királyi palástok is gyakran ilyen kelméből készültek