A MAVIR Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító Zártkörűen Működő Részvénytársaság nagy hagyományokkal bíró, jelentős tapasztalattal rendelkező, ám fiatalos szervezet. Elsődleges feladatunk az országos villamosenergia-rendszer teljesítmény-egyensúlyának fenntartása, vagyis egyszerűen fogalmazva: hogy mindig, mindenkinél legyen áram. Ahhoz, hogy a termelőktől folyamatosan, megfelelő minőségben eljusson a villamos energia a fogyasztókhoz üzembiztos átviteli hálózatra is szükség van. Ezt 800 magasan képzett, elhivatott munkatársunk teszi lehetővé, akik 75 éves hagyományainkat viszik tovább és kötik össze a legkorszerűbb technológiákkal és módszertanokkal.
Kevés szebb, izgalmasabb és felemelőbb feladat van az összeurópai villamosenergia--rendszer üzembiztonságának folyamatos fenntartásánál. Ehhez a hálózati karbantartások és beruházások miatti kikapcsolási igényeket európai szinten is össze kell hangolni, a lehetséges kritikus üzemzavari kiesések hatásait folyamatosan, előretekintően monitorozni, vizsgálni szükséges. A feltárt kockázatok kezelésére koordináltan kell a beavatkozásokat megtervezni, megvalósítani, vagy előkészíteni. Mindezek mellett az összeurópai villamosenergia-piac hatékony működéséhez a mindenkori aktuális üzemállapot figyelembevételével szükséges meghatároznunk az egyes országok közötti maximális villamosenergia-szállítási kapacitást.
Ha mindez izgalmasan hangzik és inspirál az energia világa, lépj velünk kapcsolatba, találjuk meg közösen helyed és szereped a jelen és jövő energiaellátásában!
Ezek lesznek a feladataid:
Fejlesztési projektekhez kapcsolódóan:
- BPMN 2.0 és UML előírásoknak megfelelő folyamat- és rendszerleírások készítése, dokumentációk elkészítése, modellek karbantartása.
- Részvétel az üzleti és informatikai modellezési módszertanok kialakításában (BPMN alapú üzleti folyamatmodellezés, UML alapú IT-rendszermodellezés) Enterprise Architect / Confluence környezetben.
- Az előkészítő fázisban létrehozott folyamat- és rendszerleírások szakmai validációjának támogatása.
- Az Enterprise Architect és Prolaborate eszközök adminisztratív működtetése: hibajavítás, repository karbantartása, redundanciák kezelése, adatimport/export lebonyolítása.
Az üzleti oldal bevonásával kapcsolatos feladatok:
- A projektek modellezési szakaszát megelőzően az elvárások, célok és működési sajátosságok feltérképezése a menedzsmenttudományok módszertani kereteinek megfelelően.
- Az érintettekkel (legtöbbször üzleti terület, döntéshozók) való közvetlen kapcsolattartás, megbeszélések és workshopok strukturált előkészítése, lebonyolítása, az előadott, feltárt információk rögzítése.
- A modellezéshez szükséges inputok minőségének biztosítása: releváns, pontos, konzisztens adatok és üzleti szabályok feltárása.
- Az feldolgozott információk tömör, logikus, világos formában történő továbbadása a fejlesztési és elemzési csapatok számára, szükség szerint prezentációk és háttéranyagok elkészítésével.
Támogató eszközök és kollaboráció:
- Kollaboratív dokumentációs környezetek (elsődlegesen Confluence) magabiztos használata az információk rendszerezett megosztására.
- Jira alapú feladat- és fejlesztéskövetés támogatása, a folyamatmodellezéshez kapcsolódó tevékenységek nyomon követése, státuszolása.
- A különböző szakterületek közötti együttműködés támogatása, folyamatos kommunikáció biztosítása az üzleti és technológiai szereplők között.
Ezekre lesz szükséged, hogy sikeres legyél a pozícióban:
- Felsőfokú végzettség (mérnöki, közgazdasági vagy informatikai területen).
- Legalább 3 év szakmai tapasztalat rendszerszervezői, üzleti elemzői vagy folyamatszervezői szerepkörben.
- BPMN 2.0 és UML tervezési módszertanok alapos ismerete.
- Enterprise Architect és/vagy Prolaborate eszközök használatában szerzett gyakorlat.
- Tapasztalat megbeszélések szervezésében és facilitálásában (strukturált kérdezéstechnika és jegyzőkönyvezés).
- Jira és Confluence rendszerek aktív használata dokumentációra, feladatkövetésre és csapaton belüli együttműködésre.
- Strukturált és rendszerszemléletű gondolkodás.
- Kiváló elemző- és problémamegoldó képesség.
- Magas szintű együttműködési és kommunikációs készség, hatékony érdekegyeztetés.
- Önálló, precíz munkavégzés, erős felelősségtudat.
- Nyitottság az üzleti szempontok megértésére és integrálására a modellezési folyamatokban.
- Rugalmasság a változó projektkörnyezethez való alkalmazkodásban.
Amit mi kínálunk Neked:
- Stabil, kiszámítható munkahely:Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség egy stabil és kiszámítható környezetben,
- Rugalmasság, hogy a komoly és kihívásokkal teli munkád mellett megfelelő idő jusson magadra és a családodra is,
- Képzés és fejlődés:Tudjuk, hogy milyen értékes a tudás, ezért folyamatosan segítünk tanulni és fejlődni a szakmai képzéseken túlmutatóan is,
- Előre lépési lehetőség:Nálunk folyamatosan vannak kihívások, így a lehetőség mindig adott, hogy a megfelelő tapasztalat megszerzését követően tudjunk előre lépési lehetőséget nyújtani,
- Teljesítmény és innováció:A kimagasló teljesítményt díjjazzuk, hiszen fontos az innovatív és cél orientált működés,
- Juttatás és egészség:A kimagasló juttatási rendszerünk 13. havi fizetéssel, cafeteriával, magán-és egészségpénztárral valamint Medicover egészségbiztosítással gondoskodik arról, hogy a versenyképes alapbéren felüli juttatások is vonzóak legyenek,
- Sport és szabadidő:Ha szeretsz sportolni, az AYCM és MAVIR Sport Egyesület számos lehetőséget kínál (vitorlázás, sí, fallabda és még sok minden más).
További információ
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- Budapest III. kerület Anikó u. 4