Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
2014 tavaszán a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán egy marketing óra keretében tartott gyakorlat hallgatói arra jutottak, hogy érdemes lenne a tanóra keretein kívül is foglalkozni az élelmiszeripari marketing témakörével. Ez a hallgatói csapat lett az alapja az Élelmiszer Marketing Klubnak. A klub célja, hogy gyakorlati szakemberek bevonásával az élelmiszeripari cégek marketing tevékenységének aktualitásait közelebb vigye a hallgatókhoz. A klub működése a hallgatók oktatási időszakához illeszkedve működik, jellemzően havonta, másfél havonta egy-egy előadással.
Az Élelmiszer Marketing Klub következő előadásán a kereskedelem területébe kaphatunk bepillantást. Az érdeklődőknek Kisgergely Dániel, a Tesco Central European Category Manager-e az üzletlánc kategória menedzsment tevékenységét mutatja be előadásában.
Eseményről bővebben információt ide kattintva olvashatsz!