Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A gasztronómia és a kommunikáció találkozása bővelkedik finom falatokban, a megfelelő fűszerezés és tálalás pedig itt is elengedhetetlen. Mit kell tudni ahhoz, hogy megkedveltessünk egy sörmárkát, felfuttassunk egy új kézműves sörözőt vagy elindítsunk egy sikeres gasztroblogot? Ezekről lesz szó a novemberi meetupon.
- Bart Dániel, az Élesztő tulajdonosa és Balázs Gábor, az Élesztő marketingese Kézművessör-marketing és sörforradalom címmel tartanak előadást
- Jancsa János, a Burger Blog szerzője, a Street Kitchen gasztromagazin videobloggere Burgerkommunikáció nullától külföldig címmel ad elő
Az esemény szervezője a Média 2.0 blog.
Az esemény ingyenes, de a regisztráció kötelező. A férőhelyek száma korlátozott, maximum 80 főt tudunk beengedni.
Részletekért kattints ide!