Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Online vásárlói nem térnek vissza. Csak az ár fontos nekik. Vendégként vásárolnak. Ismerősek ezek a problémák?
Az online lojalitás programokkal vásárlói izgatottan várják leveleit és kötődnek webshopjához. Többet, gyakrabban vásárolnak, és Ön sokkal többet tud meg róluk.
Teljes árú jegy: 24 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 19 900 Ft+áfa/fő (vásárlásnál adja meg a db számot)
8.30 - 9.00 Regisztráció
1. Blokk
9-00 - 9.25
Mitől sikeres egy vásárlói hűségprogram?
Nemes András
9.30 - 9.50
Hogyan másfélszerezte meg visszatérő vásárlói szegmesét a Shop.Builder 90 nap alatt?
Sztipity Róbert
9.55 - 10.35
A hűségprogramok működési mechanizmusa: feladatok és jutalmak
Garai Tímea
10.40 - 11.00 Kávészünet
2. Blokk
11.00 - 11.20
Hogyan hasznosítsd a gyűjtött vásárlói adatokat?
Mester Tomi
11.25 - 11.45
Kommunikációs fogások a hűségprogram népszerűsítésére és az aktivitás fenntartására
Kecsmár Zsuzsa
11.50 - 12.10
Fenntarthatóság és költséghatékonyság
Nemes András
Esettanulmány
12.15 - 13.00
Kiscsoportos tervezési gyakorlat hűségprogramok működési mechanizmusára
A workshop moderátora: Kecsmár Zsuzsa