Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Az emberek a döntéseik mindössze 5-10%-ában döntenek a logikára alapozva, a döntések 90-95%-a érzelmi vagy tudat alatti viselkedésminták alapján történik, így van ez az online történő vásárlásoknál is. 4 órás elméleti képzésükön ennek a hátterét mutatjuk be - főleg webáruházak - az online marketingeseknek illetve cégvezetőknek.
A következő területeket fogjuk érinteni:
- Változó kommunikáció: hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal
- A reklámozás lélektana: Mi és hogyan hat a felhasználókra?
- A döntő pillanat: Nálunk vagy máshol vásárol a felhasználó?
- Mit érzünk egy vásárlás után? avagy hogyan hassunk a felhasználókra és kommunikáljunk vele, miután vett valamit.
- Gyakorlati tapasztalatok, hogy a leginkább használt kommunikációs/árazási megoldások hogyan működnek, avagy hogyan érdemes hirdetni.
A képzést gyakorló pszichológus és a HD marketing tanácsadója tartja.
A képzés fizetős, ára 14.900 Ft + áfa
Helyszíne: 1053 Budapest Veres Pálné utca 9.
Időpont: 2016. Január 22. (péntek) 9-13 óra
További részletekért kattints!