Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A Forbes és a H13 együttműködésében a következő előadással készülnek nektek:
Vajon mitől van az, hogy bizonyos webáruházak néhány hónap alatt hatalmas növekedést érnek el, míg mások hónapokon, vagy akár éveken keresztül sem képesek ezt az eredményt elérni? Miért van az, hogy bizonyos termékek “mennek”, míg mások kudarcra vannak ítélve?
Sokszor nem elég, hogy találunk valamit, aminek van piaca, azaz van, aki megveszi online. A hosszú távú siker és a stabil növekedés egyik alapfeltétele a tudatos marketing tervezés és a skálázható marketing eszközök megfelelő használata, valamint a vállalkozás fix költségeinek az optimalizálása.
Egy induló online kereskedelmi vállalkozásnak rengeteg dologra kell koncentrálni. Az előadáson azt tudhatod meg, hogy mi az, amivel könnyítheted a mindennapjaidat, amikkel alacsonyan tarthatod a fix költségeidet, csökkentheted a pénzügyi rizikódat és amivel egy skálázható növekedést érhetsz el.
Előadó: Perényi András, az Insomnia Reklámügynökség korábbi társtulajdonosa, reklámszakember, üzletfejlesztési tanácsadó. Számos online vállalkozás ötletgazdája, webáruházak üzemeltetője, Shopify guru.
Az eseményen lehetőségetek lesz kérdezni Andrástól, így ha van konkrét kérdésed online kereskedelem kapcsán, hozd el és András legjobb tudásával fog segíteni neked!
18:30-18:40 // Regisztráció & networking
18:40-19:20 // Perényi András: Online kereskedelem: a skálázhatóság titka
19:20-19:40 // Q&A
19:40-20:00 // Networking
H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési központ, a Horánszky utca 13-ban.
A belépés előzetes regisztrációhoz kötött és ára 1.490 Ft, ami tartalmazza a legújabb (júniusi havi) Forbes magazint is. A belépőt a helyszínen lehet befizetni, az elő-regisztrációt pedig itt tudod megtenni.
A helyek korlátozott számban állnak rendelkezésre, így a helyeket érkezési sorrendben tudjuk biztosítják.