PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN - PROGRAM
Prgramok:
2016.09.21. Felvezető előadások
- A tanulás jelentősége a XXI. században. Mit érdemes tanulni? A kommunikáció, a személyes interakció jelentősége
Bruck Gábor – Sawyer Miller Group, SMG Vezetői Akadémia, igazgató, tanácsadó
- A kommunikáció fogyasztáspszichológiai, jelentésalapú megközelítésben
Dr. Hammer Ferenc - ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék, tanszékvezető egyetemi tanárA PR célja, eszközei, szerepe I.
- Definíció, célok, eszközök és kompetenciák
- A PR elhelyezkedése a szervezetben, PR ügynökségek szerepe
- Vállalati kultúra, belső kommunikáció és külső PR összhangja
- Az integrált kommunikáció elemei
- Piackutatás és - elemzés, stratégia, akcióterv
Iglódi-Csató Judit – tanácsadó, a TESCO korábbi kommunikációs és országos személyzeti igazgatója
A sorozat további előadásai:
2016.09.28. A PR célja, eszközei, szerepe II.
2016.10. 05. A médiatípusok működése I.: print - a bulvár és szórakoztató média
2016.10.12. Médiatípusok működése II. : print - a szeriőz média
2016.10.19. Médiatípusok működése III.: az elektronikus média – hírműsorok, infotainment
2016.10.26. Médiatípusok működése IV. : elektronikus – szórakoztató (bulvár) tartalom
2016.11.09. Több mint PR: különböző alternatív platformokat, eszközöket igénybe vevő márkaépítés
2016.11.23. Speciális kommunikációs területek II.: kríziskommunikáció
2016.11.30. Corporate PR, reputációmenedzsment. Vezetők építése a gyakorlatban
2016.12.07. Egyedi szektorok PR-je I.: pénzügyi szektor, gyógyszeripar
2016.12.14. Vizsga (opcionális)
2016. november vége, december első hete - egyeztetett időpontokban
2016.12.22. vagy 2017. január 15. Oklevélátadás
Regisztráció és további részletek itt.