Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A Shapr3D (http://shapr3d.com/) egy budapesti startup, amely egy közel 30 éves iparágat próbál meg alapjaiban újragondolni. Az iPad Pro-ra tervezett 3D modellező alkalmazásuk az egyik legjobb a nemzetközi piacon, az Apple a saját weboldalán is ezzel promózza az iPad Pro-t, mint az egyik legjobb produktivitási app a Microsoft Office, az iMovie és a Facetime mellett. Ezen kívül a legújabb iPad Pro TV hirdetésben is benne van a cég. A Shapr3D termékét pedig több tízezren használják, a világ minden pontjáról.
Hogyan jutottak el idáig kevesebb mint 1 év leforgása alatt? Hogyan lehet egy 3 fős céggel az Apple látókörébe kerülni és harcba szállni a több száz fős versenytársakkal szemben? Hogy érdemes egy alkalmazást a piacra vinni? Milyen csatornákat érdemes haszálni? Milyen a hatékony mobilapp marketing? Mi a drágább: megszerezni vagy megtartani egy felhasználót?
Ezekre a kérdésekre ad választ majd előadásában Papp Gábor, a Shapr3D growth marketere.
A belépés ára: 1.990 Ft, amit a helyszínen lehet befizetni. A belépőhöz ajándékba kapod Forbes magazin legfrissebb számát, illetve egy ingyen italt az esemény után.
2016. október 18., 18:00–20:30
H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési központ, Horánszky utca 13
További információ: katt ide
Regisztráció: itt