Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Az adat az új arany!
A rendelkezésünkre álló információk segítségével már nem csupán személyre szabott ajánlatokat küldhetünk, de a kattintások, posztok alapján prediktív analízissel jövőbeli vásárlói magatartási mintákat is kaphatunk.
A kinyerhető információk értelmezéséhez és a szolgáltatások értékesítéséhez pedig most már elengedhetetlen a marketing, az IT és a jogi oldal együttműködése.
A HVG Marketing és technológia konferenciáján éppen azokat az eszközöket mutatjuk be, amelyek segítségével még több adatot nyerhetünk fogyasztóinkról. Emellett azt is körbejárjuk, hogyan fordíthatjuk ezeket elemzés útján marketing stratégiánk előnyére. Célunk, hogy egy olyan, többdimenziós tudást adjunk át, amely segít abban, hogy az ön cége konkrét versenyelőnyre tegyen szert.
Előadóink a marketing szakma lehető legkülönbözőbb területeiről érkeztek: van, aki marketing vezető egy nemzetközi nagyvállalatnál, van, akinek a Big Data vagy a neuromarketing a szakterülete, de betekintést nyerhetünk egy sikeres gasztro- vagy fesztivál-marketinges szakmai titkaiba is.
NYERJ BELÉPŐJEGYET A KONFERENCIÁRA
Szeretnél a vendégünkként részt venni a konferencián? Ehhez nem kell mást tenned, mint itt Facebookon bejelölni, hogy ott leszel az eseményen: a jelentkezők között ugyanis kisorsolunk egy belépőt.
Sorsolás: 2016. október 20.
2016. 10. 26. 9:00 - 17:00
Budapest Music Center - 1093, Budapest, Mátyás utca 8.
További információért kattints ide
Jelentkezés itt