Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Miben különbözik egymástól egy művész és egy mainstream mozi kommunikációja? Milyen eltérő stratégiákat alkalmaznak a közönség megfogására? Kik a célcsoport és hogyan lehet őket megközelíteni? Van egyáltalán lényeges különbség? Mi a helyzet most a filmes piaccal? Mi a jövő? Hogyan alakulnak át a kulturális fogyasztási szokások?
Buda Andrea, a Cinema City PR- és marketingigazgatója
Hanula Zsolt, a Budapest Film social media felelőse, a művész mozik képviseletében
2016. október 26. - szerda
FIGYELEM! Októberi meetupunk a korábbiaktól eltérő időpontban kezdődik.
Kapunyitás: 17.30, kezdés: 18.00
Kuplung - Budapest, Király u. 46.
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött!