Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

A 3 legtipikusabb közösségi média hiba

Közösségi média
2017. január 31.

A közösségi média lehet egy eszköz, de akadály is. Ha nem értjük, hogy milyen hatásai vannak, és milyen károkat eredményezhet, ha rosszul használjuk ezeket a felületeket, akkor hosszú távon gátolhatja az életünket. Szerencsére a tipikus hibákat könnyű megelőzni, mutatjuk hogyan!

Érzéketlen vagy a hozzászólásokra

A hozzászólások kezelése nehéz dolog, mivel ha valaki negatív kritikát ír a cégünkről, akkor szeretnénk, ha ezt mások nem látnák. A legnagyobb hibák között szerepelhet, ha töröljük, de az is, ha nem reagálunk rá. Tegyük fel, hogy hetek telnek el egy hozzászólás és a reakciónk között. Ilyenkor érdemes átgondolni, hogy kell-e még vele foglalkozni, ha pedig ezt tesszük, akkor semmiképpen ne töröljük, mert már sokakat elért.

Ha valaki reagál a bejegyzéseinkre, akkor azonnal válaszoljunk neki mi is, így a nem megfelelő szövegeket is időben moderálhatjuk, ha nagyon szükséges.

Ha nem tudod azonosítani a célközönséged

Egy oldal létrehozása és a tartalmak posztolása nem elegendő a sikerhez. Ha azt szeretnénk, hogy sikeresek legyünk, akkor a célközönségünkhöz kell szólnunk. Ehhez azonban elengedhetetlen, hogy tudjuk, kinek kommunikálunk. Minden sikeres social media stratégia azzal kezdődik, hogy megismerjük a közönségünket: demográfiai adatok, hogyan töltik az idejüket, milyen stílust kedvelnek stb. Ha ismerjük a célcsoport hangját, akkor tökéletesen személyre szabottan tudunk kommunikálni.

Követők gyűjtése

Az, hogy az oldalunkat több ezren kövessék, akár hónapokba is telhet. Vannak néhányan, akik nem tudnak várni a fejlődésre, és megveszik a rajongókat. Ez jó üzletnek tűnik, de hosszú távon nem tesz jót, mivel nem generál majd forgalmat, és ezek a személyek vásárolni sem fognak tőlünk. Nem is fognak reagálni a tartalmainkra, mert érdektelenek a cégünk iránt. Inkább válasszuk a lassabb fejlődést a siker érdekében.

Sokan úgy indítják el a közösségi oldalaikat, hogy nincsen megfelelő stratégiájuk, ami hátráltathatja őket a sikerben. Ne kövesd el az alapvető hibákat, és akkor biztosan hatékonyabban tudod majd használni a felületeket.

 

Olvass tovább!

Marketingtrendek 2017-re

Gyorsan kell egy grafikont csinálni a főnöknek? Ilyenkor jön jól ez az oldal

Hétszeres pénzt hoz a reklám

Forrás: kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Credit Control Analyst – Polish Speaking
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Pályakezdő adattárház fejlesztő
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Adatbázis üzemeltetési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Lakossági ügyfélkapcsolati tanácsadó-1085 Budapest József krt. 33.
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Export Administrator
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés