Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

A 3 legtipikusabb közösségi média hiba

Közösségi média
2017. január 31.

A közösségi média lehet egy eszköz, de akadály is. Ha nem értjük, hogy milyen hatásai vannak, és milyen károkat eredményezhet, ha rosszul használjuk ezeket a felületeket, akkor hosszú távon gátolhatja az életünket. Szerencsére a tipikus hibákat könnyű megelőzni, mutatjuk hogyan!

Érzéketlen vagy a hozzászólásokra

A hozzászólások kezelése nehéz dolog, mivel ha valaki negatív kritikát ír a cégünkről, akkor szeretnénk, ha ezt mások nem látnák. A legnagyobb hibák között szerepelhet, ha töröljük, de az is, ha nem reagálunk rá. Tegyük fel, hogy hetek telnek el egy hozzászólás és a reakciónk között. Ilyenkor érdemes átgondolni, hogy kell-e még vele foglalkozni, ha pedig ezt tesszük, akkor semmiképpen ne töröljük, mert már sokakat elért.

Ha valaki reagál a bejegyzéseinkre, akkor azonnal válaszoljunk neki mi is, így a nem megfelelő szövegeket is időben moderálhatjuk, ha nagyon szükséges.

Ha nem tudod azonosítani a célközönséged

Egy oldal létrehozása és a tartalmak posztolása nem elegendő a sikerhez. Ha azt szeretnénk, hogy sikeresek legyünk, akkor a célközönségünkhöz kell szólnunk. Ehhez azonban elengedhetetlen, hogy tudjuk, kinek kommunikálunk. Minden sikeres social media stratégia azzal kezdődik, hogy megismerjük a közönségünket: demográfiai adatok, hogyan töltik az idejüket, milyen stílust kedvelnek stb. Ha ismerjük a célcsoport hangját, akkor tökéletesen személyre szabottan tudunk kommunikálni.

Követők gyűjtése

Az, hogy az oldalunkat több ezren kövessék, akár hónapokba is telhet. Vannak néhányan, akik nem tudnak várni a fejlődésre, és megveszik a rajongókat. Ez jó üzletnek tűnik, de hosszú távon nem tesz jót, mivel nem generál majd forgalmat, és ezek a személyek vásárolni sem fognak tőlünk. Nem is fognak reagálni a tartalmainkra, mert érdektelenek a cégünk iránt. Inkább válasszuk a lassabb fejlődést a siker érdekében.

Sokan úgy indítják el a közösségi oldalaikat, hogy nincsen megfelelő stratégiájuk, ami hátráltathatja őket a sikerben. Ne kövesd el az alapvető hibákat, és akkor biztosan hatékonyabban tudod majd használni a felületeket.

 

Olvass tovább!

Marketingtrendek 2017-re

Gyorsan kell egy grafikont csinálni a főnöknek? Ilyenkor jön jól ez az oldal

Hétszeres pénzt hoz a reklám

Forrás: kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Német nyelvű telefonos ügyfélszolgálat
 Budapest
Intrum ASC Kft.
System Administrator
 Budapest
KBC Global Services Hungary
Data Analyst gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Marketing és projekt koordinátor
 Budapest
frissdiplomas.hu
Contract Management Specialist
 Budapest
TK Elevator Eastern Europe GmbH
Még több hasonló állás

Közelgő események

Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés