Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Ezért érdemes a digitális marketinget választanod: 4 előnye is van

Digitális marketing, Gazdasági, Tippek
2017. február 23.

A digitális marketing képességekre komoly kereslet van a munkaerőpiacon, és a cégek is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek. Vagyis a szakma nagy jövő előtt áll.

A magasabb fizetés, a számos karrierlehetőség csak néhány azok közül az előnyök közül, amelyek a digitális marketing szakemberekre várnak az elkövetkező években. Ha esetleg azon tűnődsz, hogy karriert váltasz, vagy szeretnél valami újat tanulni, érdemes felfedezni a digitális marketing négy nagy előnyét:

1. Keresett profivá válhatsz

Az előrejelzések szerint világszerte 150 ezer digitális állás nyílik meg 2020-ra, azonban nem lesz elég szakember, aki betöltené ezeket a pozíciókat. Ez nagy lehetőség mindazok számára, akik digitális marketinget tanulnak, hiszen olyan karrierre készülhetnek, ahol a kereslet meghaladja a kínálatot. A keresett szakmát tanulók olyan friss képességek birtokába jutnak, amelyek megalapozzák szakmai sikereiket, és frissdiplomásként teljes biztonsággal találhatnak majd állást. Ráadásul azok a vállalatok, amelyek használják az új digitális trendeket, sokkal sikeresebbek, mint azok, amelyek elavult marketingeszközökkel dolgoznak. A digitális világ adta lehetőségeket ismerő és kihasználó marketingesek hozzák a legtöbb hasznot a cégeknek.

2. Több választási lehetőséged lesz

Ritkán telik el egy hét anélkül, hogy ne nyílnának meg új digitális marketingpozíciók a multinacionális cégeknél vagy a kis- és középvállalkozásoknál. Az új lehetőségek ilyen széles skálája lehetővé teszi a digitális marketingeseknek, hogy olyan cégnél dolgozzanak, ahol valóban szeretnének. Ráadásul alig akad olyan iparág, ahol ne lenne szükség egy egy ilyen szakemberre.

3. Többet kereshetsz a kollégáidnál

A Hays személyzeti tanácsadó cég 2016-os felmérése szerint a marketing szakterületén belül a digitális marketing szakértők iránt a legnagyobb a kereslet; a nemzetközi cégeknél akár 450 ezer forint havi bért is megkereshetnek. Középvezetői szinten ez az összeg elérheti a 700-800 ezer forintot is, ám néhány pozíció, mint például a senior E-commerce manager, a marketingmanager vagy a marketingdirector akár jóval az 1 millió forint felett is fizethet.

4. Könnyebben beindíthatod a saját karriered

A digitális marketing világa egy sor lehetőséget kínál arra, hogy azelőtt indítsd be a saját karriered, mielőtt megvetnéd a lábadat egy munkahelyen. Egyre több cég szervezi ki ugyanis a digitális marketing feladatokat, és bízza azokat egy olyan szakemberre, aki sokkal nagyobb gyakorlattal és mélyebb szaktudással rendelkezik, mint egy belső marketinges.

Ha szeretnél kitűnni a többi versenytársad közül; építs ki a közösségi média jelenlétedet, nyerj saját Twitter követőket, kezdj blogot. Számtalan internetes képzést is elvégezhetsz, mint például a Google Analytics vizsga, amit aztán feltüntethetsz az önéletrajzodban.

Azonban nem szabad elfeledkezni arról, hogy ez a digitális marketing szakma négy előnye csak akkor juthat érvényre, ha naprakész tudással rendelkezünk.

De melyek a 2017-es év top digitális marketing képességei?

– Keresőmotor optimalizálás (SEO): az online élmények alapja 93%-ban a keresőmotor.

– Videós tartalommarketing: 2017-ben az összes fogyasztói forgalom 69%-át a videómarketig teszi ki, a mobilplatform egyre gyorsabban fejlődik, és a videót is tartalmazó landing oldalak 800%-kal több konverziót generálnak.

– Közösségi menedzsment: a vállalkozások 78%-a fogyasztók legalább egynegyedét éri el a közösségi médián keresztül. A felhasználók 32%-a 30 percen belül vár választ a panaszára, 42%-uk pedig 60 percen belül.

– Marketing automatizálás: Mivel a digitális marketing világa folyamatosan fejlődik és bővül, a marketingeseknek végtelen mennyiségű feladatot kell teljesíteniük véges mennyiségű források felhasználásával. Az automatizálás segítségével ez könnyebben kivitelezhetővé válik.

– Analitika: Az elemzés mindig is a legfontosabb digitális marketing gyakorlat volt. Nemcsak a hatékonyságot kell értékelnünk, hanem javítanunk is kell rajta. Tudnunk kell, hogyan érjük el az ügyfeleket, azonosítsuk vásárlási szokásaikat, motivációikat.

 

Olvass tovább!

Milyenek a külföldi magyarok médiahasználati szokásai?

Ösztöndíjas lehetőséggel tanulhatsz a szakma legjobbjaitól

 

Forrás: jobline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Pályakezdő adattárház fejlesztő
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Modell Validációs gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Lakáshitel üzletfejlesztés gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Lakossági hitelezési munkatárs
 Budapest
euJOBS Kft.
Junior Cloud Platform Administrator 1
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés