Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Hódít a programozott médiavásárlás

2017. Máj 02.

Gyorsan bővül a programmatic piac a következő években, a Magna Global előrejelzése szerint a tavalyi 19 milliárd dollárról 42 milliárd dollárosra nő 2020-ra. Ezzel megelőzi a nem-programmatic csatornák digitális display és videó ágát.

Pár éven belül a programmatic válik a digitális display és videó médiavásárlás elsődleges és meghatározó formájává a Magna Global előrejelzése szerint. A múlt évben ezen a csatornán 19 milliárd dollárt költöttek el a piaci szereplők, a várakozások alapján pedig ez a költés 2020-ra 42 milliárd dollárt fog kitenni. Ezzel párhuzamosan a nem-programmatic reklámköltés a 2016-os 27 milliárd dollárról csupán 31 milliárd dollárra fog emelkedni.

A programmatic típusú médiavásárláson belül is az RTB (Real Time Bidding) lesz a fejlődés elsődleges csapásiránya a jövőben is. Míg korábban a hirdetők a másképp nehezen elérhető niche közönségek elérésére használták elsősorban a programmaticot, ma már sokkal általánosabb az alkalmazási köre. Az előzetes várakozásokkal ellentétben a viewability és a reklámcsalások kérdésköre nem rettentette el a hirdetőket a programmatic vásárlástól.

Ahogy a hagyományos médiavásárlás területén, úgy a programmatic esetében is a bank szektor, a telekommunikációs cégek, valamint a nagy autógyártók a legnagyobb költők. A masszív 2016-os növekedés két nagy piac, Kína és Japán felbukkanásának is köszönhető. A korábbiakkal ellentétben már valós adatok is rendelkezésre állnak ezekről a piacokról, melyek az elkövetkező években a fejlődés motorjai lesznek. A videó a programmaticben is jelentős felhajtóerőt fog képviselni, kétszámjegyű növekedésével a formátumok közül a legmeghatározóbb szerepe lesz a digitális média jövőbeli alakulásában.

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking- Fixed-term- Part-time
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Likviditás-kezelési munkatárs
 Budapest
MAVIR ZRt.
Senior Customer Service Representative- Portuguese Speaking- Part-time- Fixed-term
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Nagyvállalati finanszírozói gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Távvezeték beruházási projektmenedzser
 Budapest
MAVIR ZRt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

SZTE Karriernapok
  2025. október 08.
Women in Data Science Budapest
  2025. október 09.
Óbudai Egyetem Állásbörze
  2025. október 14.
Műegyetemi Állásbörze
  2025. október 15.
Schneider Intern Selection Day
  2025. október 17.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés