Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

A Google maradt az élen

IT
2017. június 06.

Idén is a Google végzett az első helyen a Kantar Millward Brown által összeállított „Brandz Top 100” listán, a társaság az Apple-t és a Microsoftot előzte meg. A rangsorban szereplő márkák összesített értéke 3640 milliárd dollár, ez 8 százalékos növekedést jelent a tavalyihoz képest. A technológiai brandek uralják a listát, közülük az öt legértékesebb a teljes rangsor összértékének negyedét adja.

A Google márkaként 245,6 milliárd dollárt ér a Brandz Top 100 rangsor szerint, ez 7 százalékos növekedést jelent a tavalyihoz képest. Az első három pozícióban egyébként nem történt változás, sorban az Apple és a Microsoft követik a Google-t. Érdekesség azonban, hogy míg az Apple márkaértéke csak 3 százalékkal bővült, addig a Microsoft 18 százalékos növekedést ért el a listát összeállító szakemberek szerint.

A Top 10-ben és a teljes rangsorban is meggyőző a technológiai cégek fölénye. Az elitben – vagyis a tíz legértékesebb márka között – hat technológiai besorolású márka szerepel, azonban a BrandZ készítői az Amazont a kiskereskedelemhez sorolták, míg az AT&T a távközlési szektor képviselőjeként van ott a mezőny élén. Az Amazon kapcsán érdekesség, hogy egy év alatt 41 százalékkal nőtt a márkaértéke, ezzel három helyet javítva már a negyedik a rangsorban. Ezzel a fejlődéssel egyébként a harmadik lett a legnagyobb márkaérték növekedést elérő brandek között. Az Adidas 58, a Moutal pedig 48 százalékos fejlődést tudott felmutatni.

A 100-as listán mindössze egy, a médiához szorosabban köthető márka szerepel, a Disney a 18. pozíciót szerezte meg, 52 milliárd dolláros értékkel. Az idén új szereplőként jelent meg a YouTube és a Netflix a rangsorban, azonban a készítők a technológia kategóriába sorolták mindkét brandet, előbbit 16,8, utóbbit pedig 12,1 milliárd dolláros értékkel.

A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti. Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja - a pénzügyi adatok mellett - a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeztek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.

 

Olvass tovább!

Jönnek a tanulni tudó robotok

Ennyit keresnek a menő informatikusok Magyarországon

Kiberbiztonsági versenyt indít a Trend Micro

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking- Fixed-term- Part-time
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Folyamat- és szervezetfejlesztési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Global Markets gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Desktop üzemeltető gyakornok
 Budapest
MAVIR ZRt.
Pályakezdő adattárház fejlesztő
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés