Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Employer Branding, a tudatos vonzás

2015. június 29.

A Magyar PR Szövetség megalakította Employer Branding tagozatát, amely hiánypótló szerepet tölt be a szakmában.

A nyitóülésén Kádár Balázs, az Employer Branding Tagozat vezetője tartott előadást munkáltatói márkaépítés témakörében. Az előadásból kiderült, hogy a vállalatok tudatos Employer Branding stratégia alkalmazásával jelentősen növelhetik vonzerejüket a fiatal tehetségek körében, akik tudatos fogyasztóként választanak maguknak munkáltatói márkát, így a munkaadó egyben a „saját márkájuk” részévé is válik.

Trendi, szexi munkavállalói élményekre, tartalomra vágynak, amely megosztható, posztolható. Megfelelő aktivitásokkal és ezen aktivitások HR kommunikációs stratégiává fűzésével tudatosítható a munkavállalókban, hogy az anyagi juttatásaikon felül még mennyi mindent nyújt számukra a munkáltató, s ezzel a dolgozói elkötelezettség jelentősen növelhető, amely szoros összefüggést mutat a fogyasztói elégedettséggel.

Innentől kezdve az Employer Branding stratégiának komoly hatása van a vállalat profittermelő képességére. Fontos azt is látni, hogy ahol megfelelően tudatos munkáltatói márkaépítés zajlik, ott a területet stratégiai szinten kezelik, hiszen ez közép- és hosszú távon meghatározza a vállalat humán erőforrás utánpótlását, amely kiemelten fontos az üzleti célok elérésében.

Az Y és Z generációk megszólításában különösen nagy szerep jut a social media különböző csatornáinak, a mobiltelefonos applikációknak, a vállalati karrierhonlapoknak vagy az olyan új típusú eszköznek, mint a gamification (összetett és bonyolult folyamatok, munkakörülmények, feladatok játékosítása). Jelenleg a magyar vállaltvezetők 47%-a küzd azzal a problémával, hogy nem talál megfelelő munkaerőt.

Ez a tendencia a kivándorlással és a belföldi-külföldi „agyelszívással” folyamatosan erősödik. Már most jelentős a hiány és harc bontakozott ki a szakmunkásokért, IT szakemberekért, mérnökökért, orvosokért és ápolókért. Az egyedi szaktudással rendelkező specialisták és a tehetségek éppen a szűkösség miatt válogathatnak az itthoni és külföldi karrierlehetőségek között. Ezért nem mindegy, hogy vállalatunk mikor és hogyan jelenik meg - mint munkáltató és fogyasztói márka - a célcsoportok fejében.

A teljes cikk elolvasásához kattintson ide.

Forrás: www.markamonitor.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Villamoshálózati eszközgazda (átviteli hálózati terület)
 Budapest
MAVIR ZRt.
Folyamatmenedzsment gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Nagyvállalati finanszírozói gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking- Fixed-term- Part-time
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Eladó 30 óra (Westend Budapest)
 Budapest
H&M
Még több hasonló állás

Közelgő események

SZTE Karriernapok
  2025. október 08.
Women in Data Science Budapest
  2025. október 09.
Óbudai Egyetem Állásbörze
  2025. október 14.
Műegyetemi Állásbörze
  2025. október 15.
Schneider Intern Selection Day
  2025. október 17.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés