Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Legjobb munkahely díjat kapott az IT Services Hungary

IT Services Hungary, Munkahelyi környezet
2014. november 24.

A European Business Awards a legjobb munkahelynek választotta az IT Services Hungaryt, közölte a cég szerdán.

Különböző szempontok alapján hasonlítja össze a legjobb munkahely címért pályázó cégeket a European Business Awards üzleti verseny európai szervezőbizottsága. Ennek alapján a 2014/2015 év magyar győztese a „Best Employer of the Year” kategóriában az IT Services Hungary (ITSH) lett. A rendszerintegrációval és -üzemeltetéssel foglalkozó nagyvállalat hazánk legnagyobb foglalkoztatója az infokommunikációs iparágban: magasan képzett munkatársainak száma az év végére eléri a 3900-at. A rangos díj azonban azt jelenti, hogy az ITSH jelenleg nemcsak az ICT-szektor legnagyobb, de egyúttal a teljes magyar munkaerő-piac legjobb munkahelye is.

A nemzetközi zsűri döntését kommentálva Bőthe Csaba, az ITSH ügyvezetője elmondta, ennek az elismerésnek azért örül különösen, mert az ITSH épp akkor érdemelte ki a legjobb munkahely kitüntető címét, amikor a vállalat történetének fontos mérföldkőhöz ért. Az ITSH már az év elején Magyarország legnagyobb ICT foglalkoztatója lehetett a maga 3200 munkatársával, ez a szám, a cég tervei szerint, év végére már 3900 fősre duzzad, ami – többek között – a debreceni és a pécsi telephelyek kibővítését, részben új helyre költözését is indokolttá tette.

A T-Systems International leányvállalataként működő ITSH-nak – megbízásállománya növekedésével – párhuzamosan nő a munkaerő-igénye is: a cégnél nyelveket, elsősorban németül és angolul beszélő fiatal szakembereket keresnek folyamatosan. A szakember-utánpótlást részben az négy magyarországi településen – Budapesten, Debrecenben, Pécsett, és Szegeden – létesített szolgáltató-központjaik és az adott térség felsőoktatási intézményei között kialakított szoros együttműködések biztosítják, részben pedig a cég folyamatos „toborzó akciói”, amelyek közül nem egy kifejezetten innovatív módját választotta az új kollégák megszólításának. (Idén például on-line játék keretében is kerestek új kollégákat, akiknek egy 3 dimenziós, virtuális környezetben kellett különféle „próbákat” kiállniuk.)

„Már az is megtiszteltetés és persze nagy felelősség a számunkra, hogy a szakmánkban mi vagyunk a legnagyobb munkahely. Az azonban, hogy nemcsak mennyiségi, de minőségi szempontból is mi lehettünk a legjobbak – ráadásul nemcsak saját iparágunkon belül, hanem több iparág közötti megmérettetésben végeztünk az élen – a vártnál is beszédesebb visszaigazolása a munkáknak. Annak a stratégiának, amelynek megvalósítását az elmúlt években kezdtük el a kollégáimmal, és amellyel megalapoztuk az ITSH történetének egy új, remélhetőleg a korábbinál is sikeresebb fejezetét. Ezt a korszakhatárt idén arculatváltással is hangsúlyozni igyekeztünk mind önmagunk, mind a külvilág felé. Azt hiszem, nem is válthattunk volna jobbkor logót – amelyet most rögtön ki is egészíthetünk egy rangos, nemzetközi elismerés pecsétjével…” – tette hozzá Bőthe Csaba, utalva arra a tényre, hogy ez év nyarán – szolgáltatási portfóliója kibővítésével, megújításával egyidejűleg – új arculatot is kapott az ITSH.

A cég közleménye szerint Forgács Judit HR-vezető elmondta, az ITSH-nál dolgozók elégedettségének változását, illetve a márka ismertségének és vonzerejének a növekedését, már az idén lezárult különféle munkáltatói kutatások, többek között az AON Hewitt és Randstad felmérések pozitív eredményei is jelezték.

Az AON Hewitt felmérése egyébként választ adott arra a kérdésre is, milyen tényezők játszottak szerepet abban, hogy az ITSH márka percepciója, megítélése rövid idő alatt komoly fejlődésen ment keresztül. Forgács Judit a „céges vonzerő” öt legfőbb okaként:
a márka növekvő reputációját, iparági megbecsültségét,
a munkavállalóknak járó összetett juttatási rendszert (pl. szakmai és nyelvi képzések, távmunka lehetőségek, tehetségmenedzsment program, óvodai elhelyezés a munkatársak gyermekeinek, stb.),
a nemzetközi háttérrel szorosan összefüggő biztonságot,
a multinacionális környezet jelentette kihívásokat, a nemzetközi projektekben való részvétel lehetőségét,
végül, de nem utolsó sorban a „házon belüli” karrierlehetőségeket említette (csak az idén mintegy 350 ITSH-s kolléga váltott cégen belül pozíciót, közel ötven százalékuk pedig ágazatot is)

Forrás: HRPortal
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Junior Cloud Platform Administrator 1
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Elemzési és monitoring gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Nemzetközi folyamatfejlesztő gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Contract Management Specialist
 Budapest
TK Elevator Eastern Europe GmbH
Credit Control Analyst- German Speaking
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés