Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Ez kell a sikeres marketinghez

2016. január 19.

A kis- és középvállalkozások marketing eszköztárában egyre nagyobb teret nyer a személyes kapcsolattartás, az irányított üzleti kapcsolatépítés, azaz a networking – derül ki egy friss felmérésből. Íme három érv amellett, hogy ma már valóban elengedhetetlenné váltak a bizalmi kapcsolatok a marketingben!

A Marketing112 hatodik alkalommal készítette el a KKV Marketing Felmérést, amelyben 2000 kis- és középvállalkozást kérdeztek meg az elmúlt évi marketing gyakorlatáról. Ebből kiderült, hogy a megkérdezett kkv-k 54%-ának marketingjében egyre fontosabb szerep jut a személyes kapcsolattartásnak és az üzleti kapcsolatépítésnek, vagyis a networkingnek. Ferling József, a BNI Magyarország kommunikációs igazgatója 3 érvvel támasztja alá, hogy egyre nagyobb szükség van erre az eszközre az üzleti életben.

1. Neked milyen a bizalmi indexed?

A mai gazdasági világban egyre inkább felértékelődik a bizalom. A vállalkozóknak minőségi és pénzügyi szempontból is megbízható partnerekre van szükségük, olyanokra, amelyek jogszabálykövetőek, és növekedésre, valamint folyamatos jövőbeli együttműködésre képesek. A magas bizalmi indexszel rendelkező üzletfelek és vevők jelentik a kulcsot egy-egy vállalkozás fejlődéséhez.

2. Az információ hatalom

A networking találkozókon az egymást jól ismerő üzletemberek egy bizalmi közösségben találkoznak. Ezek az összejövetelek információcsere-központok, ahol a résztvevők egy helyre hozzák össze a tudásukat például társadalmi változásokról, pályázatokról, a gazdasági élet helyzetéről, megbízható vagy tisztességtelen piaci szereplőkről, üzleti lehetőségekről, lehetséges projektekről.

3. Ajánlások tudatosan

Míg a cégek 98%-a szerzi üzletei nagy részét ajánlás útján, addig csak a 3%-uknak van kidolgozott stratégiája az ajánlásszerzésre. Nem elég a szerencsére bízni ezt, hiszen az erre vonatkozó, tudatosan felépített terv a networking révén jelentős árbevétel-növekedést eredményezhet. Csak ne feledkezzünk meg az ajánlások viszonzásáról vagy még inkább megelőlegezéséről – a networking ugyanis nem annyira kapcsolatépítés, sokkal inkább ajánlásadás.

Hazánkban a világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a Business Network International (BNI) 2008 óta szervez heti rendszerességgel üzleti találkozókat. A közel 1000 taggal rendelkező, bizalmi alapon működő üzleti közösség maga is vizsgálja tagvállalkozásai tapasztalatait. 2015-ös felméréséből kiderült, hogy az elmúlt évben 54%-uknak nőtt az árbevétele a kapott ajánlások és az üzleti kapcsolatok révén, és 46%-uk növelni tudta a dolgozói létszámát.

 

Tetszett a hírünk? Akkor olvasd el ezeket is:

Használjuk a Facebookot és a Youtube-ot

6 top tipp az üzleti növekedéshez

Az Úttörők: Employer Branding Award 2015

Így toboroznak az amerikai vezető márkák a közösségi médiában

A céges blog is életérzést közvetít

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Junior Depo Auditor
 Alsónémedi
GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Junior Windows System Engineer
 Budapest
KBC Global Services Hungary
Junior Production Manager
 Csömör
Procter & Gamble - Csömör
Projektkoordinátor
 Budapest
Nemzetbiztonsági Szakszolgálat
Operations Leadership Development Program (OLDP)
 Cegléd
Xylem Hungary Kft.
Még több hasonló állás

Közelgő események

Mikulás egyetemi roadshow
  2025. december 06.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés