Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Kiderült, mire nem sajnálja a pénzt az Y generáció

2016. június 07.

Az Y generáció vásárlási szokásait vizsgáló felmérés meglepő eredményre jutott.

Azt tudjuk az Y generációról, hogy a technológia megszállottjai, hezitálás nélkül felmondanak, és legalább egy tucat munkahelyük volt már, fontosnak tartják, hogy lássák a munkájuk eredményét, és hogy jó közösségben dolgozzanak, utóbbiakat gyakran a fizetés elé helyezve a prioritási listán, bár ezt egy 2700 munkaadó bevonásával készült mítoszromboló felmérés egyszer megcáfolta. Ezek – a legutóbbit leszámítva – nem meglepő információk, az már inkább az, ami a TD Bank felméréséből derült ki, amely 1500, az említett korcsoportba tartozót kérdezett meg vásárlási szokásairól.

A felmérésből többek között kiderült, hogy több készpénzt használnak, mint gondolnánk, félnek az eladósodástól, nem igazán érdeklik őket a pontgyűjtő kártyák és ugyan többet vásárolnak, mint más korosztálybeliek, viszont az akciókra csapnak le, így kevesebb pénzt költenek.

Az egyetlen kategória pedig, amire bárki másnál több pénzt áldoznak, az a kávé és a gyorskaja. Ennek oka nyilván a rohanó életmód, de ha kicsit jobban megkapargatjuk a dolgot, azt látjuk, hogy nem csak ez a generáció az, amelyiket szorítják a határidők, inkább arról van szó, hogy a hatékonyság mellett a kényelem az, ami magyarázza költési szokásaikat, már ha a főzésről van szó. Ezért ha cégének célközönsége az Y generáció, jó, ha tudja, hogy nem csak minőségi termékre, szolgáltatásra vágynak, de ezt minél előbb szeretnék megkapni – írja a felmérésre hivatkozva az Inc.com.

 

Olvass tovább!

Kampányoljon boldogsághormonnal!

Nem is a macska az online varázsfegyver

Többet akar eladni? Lássa, kivel áll szemben!

Tényleg nem menő már az akció?

Forrás: Hvg.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

DevOps gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Kontroller gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Automatizációs gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Digitális infrastruktúra diákmunka
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Contract Management Specialist
 Budapest
TK Elevator Eastern Europe GmbH
Még több hasonló állás

Közelgő események

Nyílt nap - Coach KÉpzés (ICF Level 1) és Trénerképzés
  2025. augusztus 26.
Women in Data Science Budapest
  2025. október 09.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés