Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Miben jobb a Facebook az e-mailnél?

2016. június 21.

A közösségi remarketing azzal kezdődik, hogy kéznél van azok listája, akik már vásároltak a cégétől, majd rájuk célzott kampányt tervez. Az összes potenciális ügyfél hatalmas, forrongó medencéjében ezen a gumimatracon fekszenek azok, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnak öntől.

Bár a Facebook nem alkalmas minden üzleti célra, a hivatalos márkaoldal, a képek, posztok, videók, szponzorált megjelenés, kampányok mellett a korra és érdeklődésre célzott hirdetés mind megkönnyíti, hogy visszacsalogasd azokat, akik legalább egyszer már vásároltak a cégétől.

Lássuk, hogyan.

Megtalálja őket

Szemben a hírlevéllel, a Facebookon célzott kampányt senki nem fogja spamként szűrni. Leiratkozni sem lehet, ezek az üzenetek mindig célba érnek.

Az érzelmi húrok

Az ma már nagyon ritka, hogy valaki több száz ismerősének továbbítson e-mailt. 2010 előtt így mentek a dolgok, de ma már garantáltan a share gomb a nyerő. Az e-mailt vagy elolvassák, vagy nem, de ha egy poszt eltalálja őket, önként elindítják a lavinát. A szponzorált tartalom technikai értelemben poszt, ugyanúgy kavicsot dob a tóba, beszélgetést indít el, lájkolható és kommentelhető. Erre az e-mail nem képes.

Minőség

Content is king – a tartalom a király. A Facebook üzleti funkciói az első perctől ezzel operálnak. Egy lelkiismeretesen és kreatívan megalkotott poszt természeténél fogva hozhatja azt a kényszerítő erőt, hogy az online marketing hatásos legyen. Ehhez persze minőségi tartalomra van szükség. Azaz meg kell dolgozni érte.

Változatosság

A Facebook legújabb csodafegyvere a videó. Erre erősített rá az utóbbi időben. Ahogy egy kép felér ezer szóval, a videó is erősebb a fotónál. Mivel erre most egyre nagyobb az igény, és több a lehetőség, a kisvállalati marketingnek nagyon is érdemes kihasználnia. Ugyanakkor próbálj meg e-mailben elküldeni egy harminc másodperces videót az ügyfeleidnek – azonnal megérted a különbséget.

Hasonló hasonlót vonz

Ha megtalálod, mi a közös a vásárlóidban, kialakíthatsz erre egy célzott profilt, amit aztán bátran használhatsz arra is, hogy új vásárlókat szerezz.

És a bónusz: akár 100, akár 100 ezer vásárlóra célzol, ez működni fog.

 

Olvass tovább!

Kutya nem nézi meg weboldalát, ha ezeket nem tartja be

A Facebook nyereményjátékok szabályai

Hirdetések helyett inspiráló tartalom – mire jó a tartalommarketing?

Ezt jó, ha tudja, ha Facebookon vagy Instán nyomul

Ezek a tippek még mindig működnek a közösségi médiában

Forrás: Üzletrész.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

CNC kezelő és kiállítás kivitelező
 Budapest
Tipexpo Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Kockázatkezelési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Automatizációs gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Belföldi hitelengedélyezési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Compliance gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

VII. Mindset Meetup
  2025. augusztus 23.
Nyílt nap - Coach KÉpzés (ICF Level 1) és Trénerképzés
  2025. augusztus 26.
Women in Data Science Budapest
  2025. október 09.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés