Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Tényleg jót tesz a karrierednek, ha híres cégnél dolgozol?

Állásjelentkezés, Munkaerőpiac
2016. augusztus 08.

Előnyei és hátrányai is vannak annak, ha valaki nagy presztízsű cégnél áll munkába.

Ha az ember az Ericssonnál, a Boschnál, a General Electricnél, a Mercedesnél, a Google-nál és a többi jól csengő nevű cégnél dolgozik, ennek egy előnye azonnal megmutatkozik: nem kell hosszan magyarázni a rokonoknak és a barátoknak, milyen a munkahelye. Hasonló a helyzet, ha toborzókkal elegyedsz szóba. A Fast Company összeszedte a többi előnyt, és a hátrányokról sem feledkezett meg.

Előny:Megtanulod, hogyan működik egy nagy, hatékony szervezet

Egy komoly gazdasági szereplőnél sok ember dolgozik nagy célok elérése érdekében, a tétek és a kockázatok is jelentősek. Aki különböző posztokat betölt egy ilyen szervezetben, megismerkedhet az üzletpolitika és a HR szempontjaival, megtanulhatja, mi a felelősség, hogyan értékelhető a teljesítmény, milyen indikátorai vannak a hatékonyságnak, miként alakul és fejlődik folyamatosan egy ilyan nagy szervezet.

Nagy versenyelőnyre tehet szert, aki már pályafutása elején megismeri és megérti egy nagy szervezet működését, akár a hasonló cégek világában marad a későbbiekben, akár saját vállalkozást indít.

Előny: A márkához kötik a nevedet

A kiválasztási szakemberek első körben hat másodperc alatt döntik el, hogy az „igen” vagy a „nem” kupacba helyezik-e az önéletrajzodat, és több jóindulatra számíthatsz, ha a Microsoft vagy az IBM név szerepel a dokumentum elején, és nem az, hogy Rákospalotai Számviteli Kft. A patinás egyetemen szerzett summa cum laude diploma sem dönti el feltétlenül, hogy valaki megkapja-e az állást, de azért jó pontnak számít, ugyanígy a nagy presztízsű brand fénye is átragyog a jelöltre. A kiválasztási szakemberek nemcsak azokat az értékeket vetítik rá a jelentkezőre, amelyeket a tekintélyes márka képvisel, de ösztönösen azt is feltételezik, hogy a híres cégnél sok szakmai ismeretet és személyes tapasztalatot szerzett, illetve eleve értékesebb munkaerő, ha egyszer ahhoz a vállalathoz fölvették.

Előny: Készen kapsz egy értékes networköt

Könnyebben építhetsz értékes hálózatot, ha a híres márkanév ott szerepel a LinkedIn-profilodon, mert a cégnél valaha megfordult vagy jelenleg is ott dolgozó szakemberek szívesebben kapcsolatba lépnek veled, akár külföldről is. A recruiterek is könnyebben megtalálnak, mert a márkanév messzire világít a virtuális térben.

 

Olvass tovább!

 Új munkahelyed van?

24 trükkös kérdés állásinterjún – így tesztelnek a csúcscégek

Ennyi pénzt kapnak a pályakezdők

Így szerezz meg egy olyan állást, amihez papíron nincs is képesítésed

 

Forrás: Jobline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Global Markets gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Credit Control Analyst- German Speaking
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Credit Control Analyst – Polish Speaking
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking- Fixed-term- Part-time
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Adatbázis üzemeltetési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés