Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

A Walt Disney-vel volt az erő

2016. február 05.

A világ legerősebb brandje lett a Walt Disney a Brand Finance idei 500-as ranglistája szerint, a Star Wars márka önmagában is 10 milliárd dollárt ér.

Az ébredő erő jóvoltából a világ legerősebb brandje lett a Walt Disney a Brand Finance idei 500-as ranglistája szerint. A londoni tanácsadó cég nem a piaci érték, hanem egy általa összeállított index alapján rangsorolja az egyes vállalatokat mint brandeket, olyan szempontokat figyelembe véve, mint az ismertség, a marketing, a brandhez való lojalitás, a goodwill. A Walt Disney idén a Star Wars VII.: Az ébredő erő sikerének köszönheti első helyét – emelte ki az értékelés –, ez volt eddig a csoport legsikeresebb filmje 2 milliárd dollárhoz közelítő bevétellel, a világon ez érte el először az egymilliárd dolláros bevételt a mozipénztárakban, hab a tortán, hogy már a Star Wars-játékok is több mint 700 millió dollárt hoztak a konyhára. A Walt Disney nagyon jó üzletet csinált, amikor 2012-ben 4 milliárd dollárért megvette a Star Wars-birodalom fölött rendelkező Lucasfilmet: most csak a Star Wars brand önmagában 10 milliárd dollárt ér, amihez az is hozzájárult a Brand Finance szerint, hogy a Disney jól és gyorsan kihozta belőle, amit lehetett.

A brand balul sikerült kezelésére példa a Lego, amely a tavalyi első helyről a másodikra került, egyrészt mert megpróbálta megakadályozni, hogy leszállított áron árulják a termékeit (ezért Németországban megbüntették), másrészt mert visszautasította, hogy tömegáruként adjon el Lego-kockákat Ai Wei Weinek. Ezt a világhírű kínai művész, akinek sok baja volt hazája hatóságaival, a cenzúrával való együttműködésnek minősítette – a dán játékgyártó azóta vissza is vonta azt a döntését, hogy korlátozza az olyan vásárlásokat, amelyek révén politikai célokra használhatják fel termékeit.
Nem meglepő módon az év nagy vesztesei között van a Volkswagen: a dízelbotránnyal sújtott személy­autóbrand értéke a tanácsadó cég szerint 12 milliárd dollárral 18,9 milliárdra csökkent, a rangsorban pedig a 17. helyről az 56.-ra csúszott le.

 

Tetszett a hír? Olvass tovább!

A cég szippantson magába, szórakoztasson…

Ez kell a sikeres marketinghez

6 top tipp az üzleti növekedéshez

Forrás: Vg.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

OCT IT Support CoE gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
iOS fejlesztő gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Mail Collection
 Budapest
Intrum ASC Kft.
IT Front-end rendszerszervező gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Navigator Assistant Student
 Budapest
Wizz Air
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés