Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Netre terelik a médiavásárlást

2016. április 18.

Az offline médiumok tulajdonosai is online módszerekkel értékesíthetnek a Brains Studio Kft. új szolgáltatása, a Pladform segítségével. A megoldás lehetőséget kínál arra, hogy ne egyszerűen reklámfelületet, hanem tartalmat adjanak el.

Pladform néven a magyar piacon újdonságnak számító szolgáltatást indított a Brains Studio Kft., ami a médiavásárlásra kínál egy új lehetőséget. A konstrukció lényege, hogy a hirdetők és a médiatulajdonosok, illetve kereskedőházak (saleshouse-ok) egy online felületen keresztül tudják az egyedi igényeiknek legmegfelelőbb médiafelületet és hirdetési formát kiválasztani. „A Pladform közvetlen hidat alkot a hirdetők és a médiafelület között. A piacon eddig két modell létezett, a direkt értékesítés és a közvetítőn keresztül történő eladás. A mi általunk létrehozott platform nem helyettük, hanem mellettük nyújt megoldást. Eddig az online felületek kivételével nem lehetett az interneten keresztül médiamegjelenést vásárolni. A mi rendszerünk segítségével az offline médiatulajdonosok is online módszerekkel értékesíthetnek, felhasználva az ott található tudást” - mondta el az mmonline.hu-nak Bíró Gábor, a Brains Studio Kft. ügyvezetője, a Pladform társalapítója.

A Pladform létrehozói azt ismerték fel, hogy kínálati oldalról (a formátumok és megoldások szinte végtelen száma miatt) minden adott a sikerhez, de ehhez egy nagyobb értékesítési csapatra lenne szükség, amely természetesen finanszírozási kérdés. Keresleti oldalról az igény és a törekvés is megvan, de részben az idő, részben az alapinformációk hiánya szab gátat a meglévő keretek kitágításának. Ezért jelenleg a kereslet és kínálat nem, vagy nem a kívánt mértékben képes találkozni. Ezen a helyzeten segít a virtuális piactérként is felfogható új rendszer.

A Pladform használatához egyszeri regisztrációra van szükség. A potenciális vásárlók felé ezzel kapcsolatban nincs különösebb megkötés, a kötelező adatok megadása után már használhatják is a felületet. A médiatulajdonosok, saleshouse-ok esetében viszont az oldal működtetői egy hitelesítési, azonosítási folyamatot követően döntik el, hogy megjelenhetnek-e a rendszerben. „Mivel B2B kereskedelemről van szó az, hogy ki, mit, hogyan, mikor akar értékesíteni, meghatározza az oldal minőségét. A keresletnek és kínálatnak egymásra kell találnia. Az sem jó, ha túl nagy a kínálat, túl sok haszontalan hirdetési lehetőség van, vagy ha túl kevés, hiszen akkor nem találnak megfelelőt a potenciális hirdetők. Azt mérlegeljük a médiatulajdonos, saleshouse oldalról, hogy milyen médiatípusból milyen tartalmat kínál. Van az a határ, ahol meg kell húznunk a vonalat, hogy illeszkedik-e egy adott termékcsoport a koncepciónkba” - vázolta a szűrés hátterét Bíró Gábor.

A Pladformon regisztrált eladók (médiatulajdonosok, sales house-ok) egy előre meghatározott struktúrában tehetnek közzé ajánlatokat. A struktúra kialakításánál arra törekedtek a készítők, hogy egy-egy ajánlatról a lehető legrészletesebb adatokat lehessen megadni, hogy azok a reklámozók számára könnyen kereshetőek, átláthatóak legyenek, valamint egymással összehasonlíthatóak.

A rendszer lelkét a kereső funkció adja, ezért a kialakításának arra törekedtek, hogy a lehető legpontosabban kereshető adatbázist alkossanak meg. A reklámozók természetesen médiatípusra és formátumokra is tudnak keresni, de ezenfelül rendelkezésükre áll a szabad szavas keresési lehetőség is. Az eladók minden ajánlatukat tegelhetik, ezzel is elősegítve a pontosabb keresést. Ha ez nem lenne elegendő, egy-egy médiatulajdonos saját üzletében is lehet közvetlenül keresni.

Amennyiben egy reklámozó valamely ajánlatot meg kívánja vásárolni, azt egyetlen kattintással megteheti, a regisztráció nyomán minden szükséges adat a rendszerben van, így a Pladform hivatalos megrendelőt képes készíteni és küldeni az eladó felé a vevő nevében. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy a Pladform a megrendeléssel kapcsolatos összes adminisztratív terhet leveszi a reklámozó válláról. A megrendelő kiküldésével a Pladform a folyamatból kilép, így minden ezt követő lépés (visszaigazolás, anyagleadás, egyeztetés, számlázás és teljesítési igazolás) közvetlenül az eladó és a vevő között történik a korábban kibocsátott megrendelőnek megfelelően.

Az új rendszer a médiatulajdonosok számára nyújt szolgáltatást, ezért a működtetéséhez szükséges bevételeket is ők biztosítják, a hirdetést vásárlónak teljesen ingyenes a megoldás használata. „Van egy fix regisztrációs díj, aminek mértéke az oldalra feltett ajánlatok számától függ. Emellett van egy sikerdíj is, a Pladformon keresztül megvalósult sikeres tranzakciók után bizonyos százalékos kell fizetni” - közölte Bíró Gábor.

A Pladform hivatalosan március 16-án indult el, valamennyi, a tesztben is résztvevő médiatulajdonos kínálata elérhető a rendszeren keresztül. (A következő médiatulajdonosok vettek részt a tesztben és készülnek ajánlatokkal: RTL Klub és R-time, RAS, CM Sales, Adaptive Media, Publimont, Metropol, Lapcom, Marquard Media, Class FM). A tárgyalások folyamatosan további médiavállalatokkal és saleshouse-okkal, így a közeljövőben a kínálat további jelentős bővülésére számít Bíró Gábor.

 

Olvass tovább!

Egyre népszerűbb a netes vásárlás hazánkban

Kihagyhatatlan webtrendek 2016-ra

Digitális világgazdaság: merre érdemes tovább menni?

Kiderült, mit érdemes tévében reklámozni

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Junior SRE Support Engineer
 Budapest
KBC Global Services Hungary
Kötelező szakmai gyakorlatos Fejér vármegye
 Székesfehérvár
OTP Bank Nyrt.
Portfóliókezelési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Sharepoint fejlesztő
 Bugyi
OBO Bettermann Hungary Kft.
IT diákmunka - Floor management pozíció
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés