Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Hirdetések helyett inspiráló tartalom – mire jó a tartalommarketing?

2016. Máj 24.

Miért fontos, hogy marketing szakemberként ne csak hirdetéseket használjunk? Hogyan építsünk márkahűséget cikkekkel és másfajta edukációs anyagokkal? Milyen a jó tartalom? Tudja meg az alapokat az alábbi összeállításból.

Vegyünk például egy mindennapos helyzetet: eszébe jut egy téma, amelyről szeretne többet megtudni. Beüti a böngésző keresőjébe, majd megjelennek a releváns találatok. Ön melyikre kattint szívesebben? Arra, amelyik felett szerepel a „hirdetés” megjelölés, vagy egy, a listában kicsit lejjebb található, de azért még előkelő helyet elfoglaló oldalra?
Amennyiben a második opciót választja, ön is a tartalommarketing létjogosultságát igazolja.

Ennek a lényege ugyanis nem más, mint olyan tartalmak készítése és terjesztése, amelyek az adott célcsoport számára érdekesek és szórakoztatóak. Nem mellesleg pedig saját termékünkről is tartalmaznak információt, viszont azt nem direkt módon próbálják meg eladni a lehetséges vásárlónak.

Rendben, de pontosan mire megyünk vele?

Az eladások növelése mellett más üzleti és vállalati célok elérésében is segíthet, ha kidolgozunk egy részletes tartalommarketing-stratégiát:

Lead generálás: Ha igazán személyre szabott tartalmat állítunk elő, célcsoportunk tagjai nagyobb hajlandósággal osztanak meg információt saját magukról, melyeket a későbbiekben vásárlói karakterek (buyer personák) felépítéséhez használhatunk.
Elérés és márkaismertség növelése: Válasszunk olyan, brandünkhöz kapcsolódó témát anyagunkhoz, amely egyébként is közérdeklődésre tart számot!
Lojalitás megerősítése: Újszerű, hasznos és szórakoztató tartalmakkal könnyen véleményvezérré válhatunk, ezzel erősítve vásárlóink kötődését cégünkhöz.
Hogyan kezdjünk hozzá?

A sikeres tartalommarketing alapjai a következők:

Tudjuk meg, mi érdekli a vásárlóinkat! Csak így tudunk olyan tartalmakat gyártani, amelyeket valóban szívesen fogyasztanak majd.
A színvonalas írás mindenek felett: A választékosan megírt, vonzó és olvasóbarát anyagok elengedhetetlenek az érdeklődés fenntartásához – és természetesen ahhoz is, hogy vásárlóink bízzanak bennünk.
Egyedülálló tartalom: Minél egyedibb egy téma, annál előbbre sorolják a keresőmotorok – ugye, milyen egyszerű?
SEO: Nem árt azonban, ha nem csak az érdekfeszítő témára hagyatkozunk –a keresőoptimalizálás is tartalommarketing-stratégiánk fontos pillére kell, hogy legyen.

A teljes cikket a TextBroker oldalán olvashatja el.

 

Olvass tovább!

Kampányoljon boldogsághormonnal!

Nem is a macska az online varázsfegyver

Ezt jó, ha tudja, ha Facebookon vagy Instán nyomul

Ezek a tippek még mindig működnek a közösségi médiában

Így kerülhet fel vállalkozásával a Google találati listájára

Forrás: Hvg.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Airport Operations Intern
 Budapest
Wizz Air
Sharepoint fejlesztő
 Bugyi
OBO Bettermann Hungary Kft.
iOS fejlesztő gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Call Collection munkatárs
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Kötelező szakmai gyakorlatos
 Győr
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés