Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Mit ne tegyél a Facebookon?

2016. augusztus 24.

A Facebook még mindig hihetetlenül népszerű a cégek körében, valóságos új marketing csodafegyverként tekintenek rá. Tuti receptekről már sokat olvashattunk, ha ezeket betartottuk, már álom számú követőnk, van, akik roppant aktívak az oldalunkon. Most megmutatjuk, hogy mit ne tegyünk, ha nem szeretnénk, hogy rohamosan megcsappanjon a követőink és a lájkjaink száma.

Amikor sok

A Facebookon a posztok láthatósága átlagosan 3 óra. Ha ez alatt nem túl nagy az érdeklődés, kedvelés, megosztás, esetleg kommentelés, már hiába erőlködünk, feledésbe merül. azonban erre nem ellenszer, ha gyakran posztolunk, hogy láthatóak maradjunk, ilyenkor egy idő után, a tapasztalatok szerint ráunnak a követőink, és vagy tiltanak, vagy már ne követnek tovább bennünket. Meg kell találni az egészséges egyensúlyt, a napi 2-3 céges üzenet, amivel reakcióra késztetjük az oldalunk követőit, bőven elég. Ennél több üzenetáradatot már nem szívesen olvas senki, a hírfolyamból is elrejthetnek bennünket. A kényszer egyébként se vezesse a kezünket, csak azért ne posztoljunk, hogy meglegyen a heti menetrend szerinti megjelenés szám. Figyeljünk arra, hogy a bejegyzéseink tartalma érdekes, informatív, vagy figyelemfelkeltő legyen. Ha valami erőltetett, könnyen elcsúszhat rajta a nehezen megszerzett népszerűségünk.

Amikor túl proaktív

Szeretjük, ha a bejegyzéseinkre sok reakció érkezik, ez evidens. Annak érdekében, hogy minél több embert megmozgassunk, posztolhatunk proaktív – vagy provokatív – hangvételű felhívásokat. Sokan használnak kérdéseket, hívják fel a követőket, hogy lájkkal – vagy most már a többi reakció gombbal – mutassák meg, mit gondolnak. Ám itt is a mértékletesség és a körültekintés a legfontosabb. Ne essünk túlzásba, naponta többször ne akarjuk túlzottan aktivizálni a kedvelőinket, mert nagyon hamar ráunhatnak az ilyen típusú bejegyzésekre és újra csak azt vesszük észre, hogy egyre fogyatkozik a like-ok száma az oldalunkon. Ha nem elég érdekesek, figyelemfelkeltőek, frappánsak az írásaink, könnyen ellenszenvessé válhatunk a rajongóink számára, ez pedig ugyebár nem cél.

Ne feledjük, hogy a Facebook felhasználók főleg a saját baráti, családi kapcsolataikat szeretnék erősíteni a közösségi oldal segítségével, nem feltétlenül a marketing témájú üzenetekre kíváncsiak. Ezért bánjunk csínján a konkrét ajánlatok bemutatásával is. Persze, tudjuk, hogy mindig a cégünkről, márkánkról lenne jó beszélni, de néha nagyobb figyelmet szerezhetünk például egy-egy érdekes hírrel, vagy esemény bemutatóval. Ha csak egyértelműen marketing tartalmú üzenetbe botlanak az oldalunkon a kedvelőink, hamar kiesünk a rostán. Legyünk izgalmasan kreatívak!

Amikor túl lassú

Biztosak lehetünk benne, hogy előbb vagy utóbb a mi oldalunkon is felbukkan néhány kellemetlen reakció, komment. A legrosszabb reakció részünkről, ha semmit nem teszünk, vagy esetleg minden negatív hozzászólást törlünk. Érdemes az oldal létrehozásakor tisztázni a feltételeket, a szükséges lépéseket. Ha úgy véljük, hogy a sérelmezett hozzászólást ott, nyíltan válaszolva is tudjuk orvosolni, válaszoljunk udvariasan, kedvesen. Ha a stílus és a szóhasználat minősíthetetlen nyugodtan töröljük a hozzászólást. a kritikákat ellenben kezeljük megértő, elfogadó, emberi módon, de ha lehetőség van rá, fordítsuk a beszélgetést pozitív kicsengésűre. Ha kell, legyen egy előre meghatározott, udvarias sémánk a gyakori észrevételek kezelésére. A másik nagy hiba, amit elkövethetünk, ha az oldalunkon kérdés, észrevétel, kritika érkezik, és napokig nem reagálunk. Az optimális, ha egy napon belül választ küldünk, de minél kevesebb idő telik el, annál jobb.

A professzionális facebook oldal kezelés sok energiát, az elején még több időt és kitartást igényel, de ez ne szegje kedvünket, óriási sikereket érhetünk el viszonylag rövid idő alatt. Ami nagyon fontos, hogy ha nekünk nincs időnk egy kézben, jól, gyorsan, hatékonyan kezelni a felületet, bízzunk meg egy kollégát vagy egy erre szakosodott szakembert.

 

Olvass tovább!

Hét briliáns húzás, amivel Zuckerberg a csúcsra tört

Kicsi a #, de erős

Aki lemarad, kimarad

Forrás: Piac & Profit
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

iOS fejlesztő gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Hálózatkezelő mérnök
 Budapest
MAVIR ZRt.
Kontroller/Business Analyst
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Mail Collection
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Kötelező szakmai gyakorlatos
 Szombathely
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés