Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Csapdák a közösségi médiában

2016. szeptember 28.

A közösségi oldalakat használók negyede tudatosan igyekszik elkerülni a márkák bejegyzéseit – derül ki a Kantar TNS felméréséből. A leginkább a skandináv országokban utasítják el a közösségi platformokon megvalósuló céges kommunikációt, és a kutatás arra is rámutatott, hogy a hírességeknek komoly szerepük van abban, hogyan alakul egy-egy brand megítélése.

Bár gyorsan nő a közösségi oldalakat használók száma, és ezzel együtt ezek a felületek fontos marketing csatornává is váltak, egy friss felmérés szerint igen magas azok aránya, akik elutasítják az ilyen jellegű kommunikációt. A Kantar TNS 57 országban 70 ezer internet felhasználót kérdezett meg többek között erről is, és kiderült, hogy 26 százalékuk inkább máshova navigált a neten, csakhogy elkerülje a márkák üzeneteit a közösségi oldalakon.

A céges kommunikációt a közösségi médiában elutasítók aránya a skandináv országokban a legmagasabb, a svédek és dánok 57 százaléka igyekszik elkerülni a bejegyzéseiket. Ugyanakkor Szaúd-Arábiában mindössze 15, Brazíliában pedig 19 százalékos ez az arány.

Az eredetileg reklámmentesként indult közösségi felületek arra kényszerülnek, hogy bevételt termeljenek, amihez a reklám a legjobb eszköz számukra. Ezzel az eszközzel azonban érdemes óvatosan bánniuk, mert a kutatás szerint a megkérdezettek 34 százaléka már most is úgy érzi, hogy az online hirdetések folyamatosan követik őket a közösségi platformokon.

A netes véleményvezérek és a hírességek meghatározó szerepet játszanak abban, hogyan ítélnek meg egy-egy márkát. A Kantar TNS felmérés során megkérdezett 16-24 évesek 40 százaléka azt jelezte, hogy jobban hisz az interneten az adott termékkel, szolgáltatással kapcsolatban megfogalmazott felhasználói reakcióknak, leírásoknak, mint a weben, az újságokban vagy akár a tévében megjelenő reklámoknak.

A tanulmány arra is rámutatott, hogy a közösségi médiás kommunikációt választó márkáknak arra is oda kell figyelniük, hogy az üzenetük több platformon is működjön. A Facebook ugyan kulcsfontosságú, de például a Snapchatet a megkérdezettek közel negyede használja, míg az Instagramot 42 százalékuk.

 

Olvass tovább!

Érdemes készülni: fontos pályázat nyílik meg a kkv-knak

Nem szeretik a távmunkát a magyar cégek

6+1 igazán hatásos tipp kapcsolatépítéshez

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Lakáshitel üzletfejlesztés gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Junior Cloud Platform Administrator 1
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
System Administrator
 Budapest
KBC Global Services Hungary
Lakossági hitelezési munkatárs
 Budapest
euJOBS Kft.
Junior Java fejlesztő – Budapest (XIII. kerület)
 Budapest
Recruby
Még több hasonló állás

Közelgő események

Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés